

COVID-19 Важно съобщение за клиентите на ЗАД "Армеец"

Уважаеми клиенти и партньори,
Във връзка с разпространението на COVID-19 и обявеното извънредно положение на територията на Република България, ЗАД „Армеец“ предприе мерки за превенция на вашето и на нашите служители здраве, като част от служителите на дружеството ще работят дистанционно.
Въпреки това сме организирали непрекъсваем процес на вашето обслужване. Офисите на дружеството и ликвидационните центрове работят с обичайното си работно време за сключване на застраховки, плащане на вноски по застрахователните полици и регистрация на щети. Нашите служители ще работят с нужните предпазни мерки и средства при съзадената ситуация и се извиняваме, ако това ви причини дискомфорт.
За ваше улеснение на интернет страницата на дружеството ТУК, може да намерите заявления за електронно попълване на уведомление за щети по застраховка каско на МПС, застраховка "Гражданска отговорност", застраховки на имущество и застраховки злополука, помощ при пътуване и отмяна на пътуване. Всички клиенти, които желаят да подадат заявленията си по електронен път, може да го направят на следния електронен адрес: onlinesupport@armeec.bg
Всеки клиент ще има възможност да заведе щета с удължен срок в рамките на две седмици, след отмяна на извънредното положение.
За допълнителна информация въпроси и съдействие от експерти, на Ваше разположение е денонощна линия за обслужване на клиенти.
За страната:
+359 700 1 3939
+359 88 792 24 44