

ЗАД Армеец приема заявления за щети от клиенти на Алма Тур-БГ АД

За улеснение на клиентите заявления могат да се подават и on-line
20.09.2011
Във връзка с временното преустановяване на дейността на "Алма Тур-БГ"АД, ЗАД Армеец организира приемане на заявления за ползвалите услуги и закупили туристически пакети, които са пострадали от дейността на туроператора.
Отговорността на "Алма Тур-БГ"АД в качеството му на туроператор е застрахована при ЗАД Армеец за сумата 200 000 лв. съгласно чл.42 от Закона за туризма и Наредбата за условията и реда за сключване на задължителна застраховка, покриваща отговорността на туроператора, приета от Министерски съвет.
Застраховката покрива само вреди, понесени от потребител(и) на организирани пътувания през периода на застраховката, както следва :
1. възстановяване на платените суми от потребителя по договора за организирано пътуване преди започване на пътуването;
2. заплащане на разликата в случаите, когато по време на пътуването са предоставени само част от услугите, уговорени в договора;
3. разходите, свързани с връщане на потребителя до началния пункт на пътуването;
4. съдебни разноски по претенции, предявени с влязло в сила съдебно решение, съгласно предвиденото по-горе;
По тази застраховка не се покриват:
1. Разходи за допълнителни екскурзии, посещения и атракции;
2. Горницата на действително направените разходи от потребителя вследствие на застрахователно събитие над разходите, които той би извършил, ако спазва условията, предвидени в договора за организирано пътуване;
3. Финансови загуби, които не са пряк резултат от неоказване на договорени туристически услуги;
4. Телесно увреждане (вкл. смърт, заболяване и/или загуба на трудоспособност) и/или щети на имущество на потребителя
За да бъде открита щета и да получите обезщетението си трябва да представите в офисите на агенциите на ЗАД Армеец следните документи:
1. Уведомление за щета (представен образец от застрахователя) с данни за обратна връзка, формуляр може да изтеглите от тук: http://www.armeec.bg/uploads/uvedomlenie.pdf
2. Копие от сключен договор за туристически пакет.
3. Копие от платежни документи за направени разходи.
4. Документи, удостоверяващи самоличността.
5. Други документи, свързани с пътуването.
6. Банкова сметка на увредените лица.
7. В случай, че уведомлението се подава от контрагент (агент) на "Алма Тур БГ" АД, и копие от договора между контрагента и "Алма Тур БГ" АД.
8. Други документи, които може да се изискат допълнително от застрахователя.
Срокът за изплащане на щетата от дата на откриване и след окончателното изчисление на размера й е 14 работни дни.